mandag 2. januar 2012

GODT NYTT ÅR!!

Før jul var det gledelig mange som benyttet seg av muligheten 
til å få fotografert sine håpefulle til 2011 julekortet.
Dei tok turen til Blåhuset og Lykkeliten Studio sitt stand der, 
og vart samtidig med i trekninga av eit gavekort til ein verdi av 6840,- fra Lykkeliten Studio.


I den forbindelse har vi (les: eg og min bedre halvdel) 
trekt vinnaren av gavekortet....
og den heldige vinnaren er:

 

Gratulerer så mykje, Tanja, 
du vil motta ein e-post fra meg, 
med mer informasjon rundt gavekortet innen noen dager!

Og til alle dere andre som også tok turen til Blåhuset, 
TUSEN TAKK og håper vi sjåast igjen! :)

Håper julen har vært fantastisk på alle måter, 
og at 2012 blir det beste året noen sinne!!

Klem frå mej :)


3 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg. Jeg ville bare si at jeg elsker bildene du tar, de er nydelige!! Følger deg fast på Facebook :)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år.
    Og håper du har startet en nytradisjon med julekortfoto før jul♥

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til deg også! :) Ser fram til mange kjekke og inspirernde bilder fra deg i dette året!
    Ha en fin helg videre!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails