mandag 7. november 2011

Babyfotografering | Fotografering Ulsteinvik | Julerush

Ingen tvil om at vi er godt på vei inn i årets julerush!
Bookinger og bestillinger tikker inn, 
og eg kosa meg når det storma litt rundt øyrene!

Idag har eg hatt ein fantastisk koselig familie på besøk i studio, 
vi tok søskenbilder + ein liten serie av minstemann på 6 mnd.
Eg kunne nok ha hold på i timesvis og fotografert denne lille sjarmøren... 
men det er sjeldan opp til meg kor lenge vi får holde på... 
stort sett er det babyen som er sjefen! ;)


Er han ikkje vakker??

5 kommentarer:

  1. Herlige bilder, og en vakker gutt ja:)

    Håper alt står bra til, selv om det stormer litt rundt ørene;-)
    God klem til deg,
    Hanne

    SvarSlett
  2. For en herlig liten sjarmør! Og nydelige bilder! :-)

    SvarSlett
  3. Han var en vakker gutt, det har du helt rett i! Fantastik med de flotte, mørke øynene! :)
    Herlige bilder, og det var veldig fint med det hvite, fluffy teppet (?) han har rundt seg på de 3 øverste bildene! :)
    Ha en god dag i førjulsrushet! ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails