torsdag 19. august 2010

www.lykkelitenstudio.no

Det er utruleg deilig å ha kome i mål med websida mi...
Kanskje litt lite bilder i porteføljen min enda...men eg fyller på etterkvart ;)

Ein ting er sikkert, starter ein firma... så går ein ALDRI tom for prosjekt/jobb... 
Webside er nok eit av dei større prosjekta, 
det tar tid og ein må prøve og feile MYKJE før ein får det til og blir fornøgd, 
i alle fall med mitt utgangspunkt ;o)

I dag har eg vore ein liten tur på Mester Grønn og fått pleia mine grøne fingra. 
Eg syns det er veldig kjekt å kunne vere innom og jobbe litt når der er behov for det!
Greit å ha fleire strenga å spele på også... :)

I kveld skal eg forberede meg på morgendagens nyfødtfotografering, 
babyen er nærmere 2 mnd (noko som kan by på utfordringer)
... pga en tøff fødsel måtte vi vente med den planlagte fotograferinga. 
Heldigvis går det bra med den lille gutten og mamman no!!
Gleder meg til å ta imot dei i studio ❤

Ellers så kan eg bekrefte det at å kome heim til nyoppussa kjøkken var fantastisk deilig! 
Idag fekk min kjære lagt dei siste flisene... og det blir knallbra!! 
Kjenne det at eg er ein smule stolt & glad for at eg har slik ein dyktige mann ❤
Det var forresten ikkje berre kjøkkenet som var godt å kome heim til... ;)


Ha ein koselig kveld
klem frå mej

4 kommentarer:

  1. Så bra at kjøkkenprosjektet er i boks! Websidene dine er strøkne og alt er visst nok på stell. Kan det bli bedre? :o)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med websiden! Den er strøken! Du har gjort en utsøkt jobb:-)Tipper det er digg å komme seg hjem igjen:-)Yay for hverdagen!! Og lykke til med nyfødtlingen i morgen:-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin webside! Fant fram til facebook siden også og trykket så klart på *liker*

    Nyt dagen:)*klem*

    SvarSlett
  4. Super webside og kan tenke meg at det var fantastisk å komme hjem igjen

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails