fredag 20. august 2010

Sunnmørsposten

Det er ikkje til å stikke under ein stol at eg er ein smuuule spent 
på laurdagsavisa fra Sunnmørsposten denne helga... 
Forrige fredag var Turid fra Ulstein Kompetansesenter, Stian,
Tuva
og eg på Snoezelen der vi møtte 2 hyggelige damer fra Sunnmørsposten. 
Dei intervjua oss i forbindelse med ein reportasje dei ville lage om 
berøringsterapi/taktil stimulering... 
Denne behandlingsforma har vi brukt til Tuva i 2 år, med gode resultater!


Eg skal ikkje skrive noko meir om det... 
anna enn at tårene trilla på meg når journalisten ringte oss og las det ho hadde skrevet.
Det var ein merkelig opplevelse å få sin egen historie les opp med ei empatisk fortellerstemme...

Løp og kjøp Sunnmørsposten i morga, det skal i alle fall vi ;o) 

Eg har hatt ein kjekke dag på jobb, 


tatt bilder av ein heilt fantastisk nydelig gut ♥ og møtt to koselige foreldre!!
Tusen takk for besøket i studio, og lykke til i tida framover!

God helg alle sammen :)


6 kommentarer:

  1. Søte Tuva i Rooneydrakt!! <3
    Jeg skal løpe og kjøpe sunnmørsposten i morgen! Jeg regner med at den selges på narvesen? Håper det!! Hvis ikke må du kjøpe dobbelt opp og ta med ned neste uke!!!

    Å tå foin gutt!! Håper du koste deg på nyfødtfotografering i dag! Klem

    SvarSlett
  2. E skal løpe og kjøpe lørdags utgaven av Sunnmørsposten ja :) kjem nok til komme nåkre tårer i øyekrokene om e kjenner me sjøl rett!

    Supert å høre at du har hatt en vellykka dag på jobben igjen- må være ekstra deilig å treffe så mange forskjellige & herlige mennesker.

    God helg snuppa- håper vi sees snart igjen og venter i spenning på "prosjektet" vårt :)
    Love ♥

    SvarSlett
  3. Hei! Sat akkurat og leste om Arnhild inne på Stranda. Blir spennende å lese om Tuva dykkar i morgen! Nydeleg baby, veldig fint bilde!

    God helg til deg og dine!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  4. He-he... Tuva med fotballdrakt og rosa sandaler <3 KNUSEDEILIG!!!

    Gleda meg til å lese avisa, herlig bilde! :o)

    SvarSlett
  5. Så fin reportasje!
    Artig å sjå ansiktet bak bloggen også :)
    Du er fantastisk flink med bilder, håper å
    kunne bli en av dine kundar en dag!

    SvarSlett
  6. Tusen tusen takk for å koselige kommentarer, klem til alle sammen ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails