lørdag 17. juli 2010

Studioet rives!

... og bygges like fort opp igjen!! :)
Endelig skal eg få meg større boltringsplass! 
No er leigekontrakta underskrevet, og dere er ingen veg tilbake ;)
Bjørndalvegen 10, gamle helsestasjonen i Ulsteinvik, 
eg har kome for å bli!! :o)

Fram til no har eg hatt 2 rom pluss ein gang til disposisjon. 
Eg har brukt det eine rommet til studio og det andre til kontor, dette har fungert dårleg! 
Altfor liten plass til sjølve fotograferinga og total mangel på komfort for kundane mine... 
Dette skal det no altså bli ein slutt på! :D
Min kjære Stian skal stå for rivings biten... 
og eg skal stå for finishen (maling og anna "pøt").

No skal det bli til eit perfekt Lykkelitenstudio, lyst og trivelig! 

Det skal bli deilig å kunne ta imot kundane mine,
utan å føle på at eg må unnskylde det lisje studioet.
Det har vore/er også litt drøyt med kaos rundt omkring  i bygget,
pga ombygging av heile huset. 
Det blir alltid verre før det blir bedre har eg hørt, og det stemmer nok her òg ;) 

Eg vil også etterkvart få min egen inngang, den vil fortsatt bli på framsida av bygget... 
men den vil gå rett inn i studioet fra den overbygde uteplassen.
Det blir så bra!!!! :o)

Planen er at vi skal begynne på dette prosjektet i løpet av sommaren... 
men det må gå parallelt med andre prosjekter vi har på gang 
og derfor er det vanskelig å seie når studioet vil vere klart. 
(Det blir også litt fotografering undervegs i denne prosessen, 
heldigvis viser ikkje rotet på bilda ;)

Stian bygger nytt kjøkken i heimen vår og i tillegg har vi to små trulter som har ferie fra barnehagen. 
Dårlig med tilgang på barnevakter i slike sommertider er det også, 
så her får vi berre jobbe når sjansen byr seg ;)
Erfaringsmessig .......så ordner det seg! :) Det blir Det blir! :)


Her er ein herlig liten gut i frå Stranda! 
Gleder meg til neste nyfødtfotografering... for det er virkelig noko heilt spesielt....

God helg :o)

6 kommentarer:

  1. Guri meg kor spennande det blir, og deilig med meir tumleplass! Her hos oss går det også framover, Sindre monterer møbler til ungane sitt rom, rommet er ferdig tapetsert og golvlagt, mangler lister og det er kanskje det verste???
    På vårt soverom er det tapetsert nesten ferdig og straks klart til golvlegging. Vi skal bruke våre gamle møbler, har ikkje tenkt å ta inn så mykje enda og heller kunne kjøpe litt etter kvart av gamle skap osv. Så no ser vi enden! Juhuuu!!!
    Travelt med prosjekt på alle kanter, men det blir no kjempefint når det er klart!

    Hadde tenkt å foreslå eit treff, kanskje på leikeland el.l, men forstår at det er hektiske tider :o)

    Kos dåkke videre med "ferien" uansett!

    SvarSlett
  2. Snakka du om ferie, sa du??? Ikkje søren om e fikk den følelsen ved å lese innlegget ditt. Men o'misunnelse! for studioet som du får, da! Gleder me til å se bilde etterkvart! Og skulle e ta turen heimatt te Sunnmøre snart (selv om ingen bor der lenger... :-( ) så stikk e innom for å få en prat!

    klem

    SvarSlett
  3. Hei flinke du! Så spennende med nytt studio! Du og din kjære er beundringsverdig flinke! Og eg er sikker på at det blir kjempebra til slutt! Lykke lykke til! Og så håpr eg at dokke har tid til å puste på innimellom! Vi ELSKAR bilda dine!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  4. Hei igjen, og takk for kommentar!

    Jeg slekter egentlig ikke fra Sunnmøre, men har bodd der fra jeg var 6 til 18, samt jeg var sammen med en til jeg fyllte 30. Så alle ferier frem til 30 var jeg der. De siste 12 årene har jeg dessverre ikke vært på de traktene, men kjenner jeg skikkelig savner naturen. Spesielt fjellene. Har store planer om at når ungene er store nok blir det toppturer i Sunnmørsalpene igjen. Dersom knærne holder, da... :-(

    Har bodd rett utenfor Ålesund, samt et år i Valldal. Så på Stranda og Liabygda er ( var!) jeg godt kjent! Ulsteinvik har jeg derimot bare kjørt igjennom...

    SvarSlett
  5. Åh så spennende med nytt studio!!! Du er så heldig!!!

    Kjempefint bide også. Flink du:)))

    Siste arbeidsdag i dag, så 3 uker ferie!!! Dåp på hytta no i helga. Har bestilt sol, hehe. Regner no heilt vekk her...

    Klem!

    SvarSlett
  6. For en nydelig liten hjerteknuser! Det blir utrolig gøy å se hvordan du får det i studioet ditt etterhvert. Her er det bare å brette opp ermene og la det stå til! Du kommer og kundene dine kommer garantert til å få det kanonbra i litt større omgivelser:-) Hilse flinke mannen!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails